środa, 25 marca 2015

Na wschodzie bez zmian

To był cudowny weekend. Wymarzony. Ostatni przed startem najlepszych lig świata, czyli A i B klasy, więc poświęcony na rozgrzewkę przed prawdziwymi wyzwaniami.




Tak się szczęśliwie ułożyło, że zarówno w sobotę, jak i w niedzielę dwie śląskie drużyny ekstraklasowe grały mecze u siebie o 15.30. Dojazdy były, akredytacje również - nic, ino focić.


Na Ruch mieliśmy jechać tradycyjnym zestawem, czyli dwa największe raciborskie pikniki plus ja. Jeden piknik się wykruszył, więc w dwójkę wsiedliśmy do pachnącego nowością Impulsa. Pobujaliśmy się chwilę po Katowicach, a potem siup tramwajem do Chorzowa.

Najpierw ruch na dworcu, potem Ruch na stadionie.
To był mój pierwszy mecz na Ekstraklasie od... 10 miesięcy. Więc nieważne było to, że to stadion, na który lubię sobie ponarzekać (wręcz odkryłam jego zalety, ale o tym za chwilę). W końcu, w końcu, w końcu Ekstraklasa!


Na Cichej ostatni raz byłam rok temu. Oprócz miejsca wydawania akredytacji i narzutek nic się nie zmieniło. Nowy stadion dopiero w planach - niby dobrze, bo ten trochę straszy, ale będzie brakowało takich widoków:


Po meczu dostałam burę, że przynoszę pecha Ruchowi - faktycznie, zawsze, kiedy jestem na meczu, Ruch przegrywa. Całe to szczęście, które miałam w torbie, zainwestowałam w zdjęcia. Uwaga, atakuję (dlatego niedziela się nie zmieściła i w sumie nie ma co się chwalić zdjęciami z Piasta, cały fotograficzny fart zużył się we wstrętnym Chorzowie):

Klik.



Dalej nie ogarniam dopingu z dwóch sektorów, zwłaszcza w momentach, kiedy sektory śpiewają "każdy sobie" :-P

Pogoda była idealna.



Było blisko, ale nie wpadła. Wpadnie pięć zdjęć później.


Klub z Bydgoszczy nie przepada za sędzią Gilem. A on się tak ładnie do nich uśmiecha.

O, i jest gol.


Tak naprawdę jest zielony, parki, ekologia, ISO 14001 i te sprawy. Certyfikat ISO 14001 Racibórz dostał jako pierwsze miasto w Europie.





Zero fotoszopa, sama natura!











Ruch Chorzów - Zawisza Bydgoszcz 1:2 (1:2)

Bramki:
0:1 Andre Micael 24'
0:2 Josip Barisić 31'
1:2 Martin Konczkowski 37'

21.03.2015r. Stadion Miejski w Chorzowie. Widzów: 6248.
.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz